Branding

branding

 

De små ting i hverdagen, der styrker dit image

Der er ingen tvivl om at en af de vigtigste ting, enhver virksomhed eller organisation kan gøre, for at få succes, er at udvikle og forbedre sit image - eller "brand". At skabe genkendelse og positive associationer. Hvem drømmer ikke om at blive et "household name" som LEGO, thansen eller Jysk. Det kan tage årtier, men det kan også gøres væsentligt hurtigere.
Stort anlagte og dyre reklamekampagner i TV, på internettet og i trykte medier kan bidrage til at plante dit firma solidt i forbrugernes bevidsthed. Men du kan også opnå det samme med en noget mindre investering.
Kodeordet er synlighed. Dit navn og logo skal ses af så mange som muligt, og associeres med positive tanker.
Forbrugergenkendelse er en så vigtig del af dit firmas succes, at du ikke må glip af en lejlighed til at udvide kendskabet til din virksomhed.

Branding begynder i det små
Mange firmaer glemmer i den forbindelse at tænke på medarbejderne som en ressource - også udenfor arbejdstid.
Alt tilbehør, dine ansatte bruger - nøgleringe, lanyards mm. kan printes med dit logo. Og det samme kan naturligvis medarbejdernes ID kort.
Måske synes du ikke I er mange nok i virksomheden til at ID kort er nødvendige. Men tænk på at medarbejderne bærer dem med sig over alt hvor de kommer. Ja selv i fritiden, hvis kortet bare ligger på kommoden i entréen, bliver det set af venner, familie, naboer og børnenes legekammerater. Det er alt sammen med til at cementere dit logos genkendelsesfaktor.

Alle elsker gratis ting
En lanyard eller en yoyo-nøglering er praktiske genstande, som folk ofte bruger udenfor arbejdstid. Sørg for at de er tilrådighed for dine medarbejdere, og brug dem også som firmagaver, f.eks. til messer o.lign. Så får du en masse frivillige, som for en meget lille udgift bærer dit brand ud i verden. Ring til os og hør hvor billigt det kan gøres. Vi leverer f.eks. lanyards med dit logo i oplag helt ned til 50 stk. - uden startgebyr, og med store mængderabatter.
Vi er også leveringsdygtige i en lang række andre genstande med print. F.eks. nøglebrikker, armbånd og yoyo'er. I det hele taget bør du sørge for at alt, hvad du giver til andre, er påtrykt dit firmanavn og/eller logo. Det virker måske som småting, men er man konsekvent med den politik, kan det være særdeles værdifuld markedsføring for en meget lille investering.

Send de rigtige signaler
Et ensartet grafisk udtryk er guld værd for din virksomhed. Det signalerer at der er kontrol og styr på tingene, hvilket øger tilliden til dit produkt eller service. Denne form for positiv genklang øger også chancen for at dine kunder forbliver loyale, og for at du får flere kunder via "mund til mund" metoden.
Foretag et konsekvent valg af farver og skrifttyper, og få designet et professionelt logo. Vores dygtige grafikere kan hjælpe mod en rimelig timebetaling.

Mange bække små
Hvis du bruger plastkort og plastkort-tilbehør i din virksomhed, kan de gøres til en del af din marketing strategi for ganske få penge, og uanset din virksomheds størrelse, dit fagområde og om du er veletableret eller lige begyndt. Prisen for at få sat et logo på det tilbehør, du alligevel køber, er lavere end du tror, og tjener sig hurtigt ind i form af goodwill og branding.
Ring eller skriv til RD Data og få et godt tilbud.